מכתב לפרנק ווגל/ צפריר אוזדובה

היי פרנק שמעתי שאתה קורא נלהב של הופס אתר ה NBA המוביל בישראל אז החלטתי לפנות אליך ישירות עם כמה תובנות והערות לקראת המשך העונה. אני מבין שלא מזמן זכית באליפות. ומבין שיש לך לצידך את ג'ייסון קיד, ליונל הולינס והכי חשוב את המלך אבל היי תמיד יש מה ללמוד.

שמע נגד הקליפרס קיבלתי פלאשבק מתקופת לוק וולטון. כאילו תוך כמה דק הבנתי שנפסיד והשאלה כמה, אומנם בטיפשותי שרדתי שלושה רבעים אבל זה הזמן לשינויים.

אז בהגנה אנחנו מספר 1 לפחות חלק מהזמן אבל ממה שלמדתי בחיים התקפה טובה משפרת את ההגנה. למה אני מתכוון? כשהשחקנים נוגעים בכדור בהתקפה הם ישמרו טוב ויהיו להם אנרגיות בהגנה. יש שחקנים שלא מקבלים את הכדור ברגעים הנכונים. נגד הנאגטס, קוזמה שיחק 31 דק' וזרק 4 פעמים וקיי סי פי נגד הקליפרס שיחק 29 דק' וזרק 6 פעמים בלבד אלו שחקני מפתח ואתה חייב אותם במשחק ואולי הם היו חמים באותו יום איך תדע?

אני מצפה ממך לקצת יותר גמישות ברוטציות הראל למשל הוא לא באמת 5 ואני יודע שהוא החילוף הקבוע אבל לשים אותו על קאזינס זה מיס מאצ'. עשה טובה תהיה עירני.

אנתוני דיוויס- שמע פרנק לא נעים להגיד אבל זה לא זמן לאלי הופס, נחמדות או רגישות אנתוני דיוויס צריך לשחק 5 ולידו מונטרז הראל בתור 4. והם צריכים להתאים ביניהם הגנה התקפה בהתאם למאצ' אפ ממול. דראמונד ודיוויס באותה חמישייה זה אינפלציה.

עכשיו מטריף אותי שהכדור מגיע תחילת ההתקפה לדיוויס בפוסט, הוא מסתובב מחכה איזה 10 שניות, כל ההתקפה עומדת אף אחד לא נע ואז זה מסתיים באיזה פייד אווי נוראי שנקלע בפחות מ 50% אף אחד לא יקבל את הכדור והוא לא ילך עד הסוף להוציא מגע כי מאז שחזר הוא מפחד מפציעה. בכלל נגד הקליפרס הוא שיחק 9 דק' בהם הספיק לזרוק 9 פעמים לקלוע רק 2 ואף אחד לא נגע בכדור אחרי שהגיע אילו.

לך עד הסוף!

אנדרה דראמונד- שדיוויס על המגרש הוא נראה אבוד לא מוצא את עצמו ובאמת שאין לו מקום בחמישייה.

מארק גאסול- כשלברון ושרודר חסרים הוא המנהל משחק הכי טוב של הלייקרס. תן לו לשחק לא רק בפיגור 20.

מונטרז הראל- אני חולה על הפיטבול הזה. חייב כזה בכל קבוצה. מהשחקנים הרעים האלה סטייל אנתוני מייסון. יכול להיות האקס פקטור הרון ארטסט החדש. להזכירכם רון ארטסט פתח לפני לאמאר אודם ורודמן לפני קוקץ כי יש שחקנים שנותנים משהו שהוא מעבר לסטטיסטיקה למרות שגם שם הוא לא פראייר.

בן מקלמור- שמע הוא קלעי וקלעי זה עניין של ביטחון, תן לו להיכנס לקצב אל תייבש אותו על הספסל.

לסיכום פרנק יש לנו מספיק כישרון וניסיון להגיע לפלייאוף בכבוד. תשדר לשחקנים שכל משחק חשוב כי אני מפסיד שעות שינה ומגיע לי קצת נחת. ברור לי שאתם פייבוריטים אבל עייפות תשחק תפקיד אתה חייב לנצח הלילה את הבלייזרס. אני יודע שבגלל זה לא החזרת את דיוויס למשחק אז בבקשה ממך תפיק לקחים! מודה לך על זמנך

צפריר

Subscribe
Notify of
21 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מבין לליבך. הלייקרס צריכים לשחק כאילו אין לברון ודייויס. כשהם יחזרו נחשוב מחדש, אבל אין אפשרות לחכות להם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

צפריר
הכי נכון זה: מארק גאסול- כשלברון ושרודר חסרים הוא המנהל משחק הכי טוב של הלייקרס. תן לו לשחק לא רק בפיגור 20.
כל מילה…..
אולי הוא גופה היום אבל שהוא ינהל את המשחק מלמעלה כל עוד לברון לא חוזר.

PhillySpecial
Editor
3 years ago

תודה צפריר, הדחה של המועדון הדוחה בהיסטוריה בסיבוב הראשון תעשה טוב להרבה מאוד אנשים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Tzafriros

אתם גדולים
:-)))))
רק בשבילכם מקווה ללייקרס – פילי בגמר.

PhillySpecial
Editor
3 years ago

סיכוי גדול למפץ רציני וריסוק מערכת יחסינו אם זה יקרה

יניב ש.
Editor
3 years ago

יפה שהחזקת מעמד שלושה רבעים, התחלתי להריץ קדימה מהרבע השני, ולא הפסדתי כלום…
הלייקרס חושבים שלקראת הפלייאוף כל הפצועים יחזרו, ואז הם יראו לכל הליגה מי הם באמת. ספק גדול אם זה יקרה, וגדלים הסיכויים לחופשה מוקדמת מהמתוכנן, עם הדחה כבר בסיבוב הראשון.
מה שיותר מדאיג זאת השברירות ההולכת וגוברת של האיש והגבה, זה כבר גולש למחוזות האבסורד שכמעט כל נפילה דיוויס עובר פציעה כזאת או אחרת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Tzafriros

תן לי דוויס קח סימונס יש?

PhillySpecial
Editor
3 years ago
Reply to  Tzafriros

חחחח +1 צפריר

jefffoster10
Editor
3 years ago

מוסיף עוד בקשה אחת, קטנה- מערוף קטן שיעשה הווגל במשחק הלפני אחרון בעונה, יפרגן איזה W לקבוצה שנתנה לו את הצ'אנס הראשון כמאמן ראשי בליגה, ככה שיבטיח לה את המקום בפלייאין בשאיפה. כולי תקווה שהסיוע הקטן הזה לאינדיאנה יעזור לו עם הקארמה במפגש הצפוי עם האקס השנוא שעשה לו את המוות, שווגל ישחיל לו צינור שיגרום ל- Playoff Piece of shit לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב- להיחנק במשחקי פלייאוף מכריעים. תודה מראש!

מנחם לס
Admin
3 years ago
Reply to  Tzafriros

הפייסרס היו טובים מאד אמש נגד ההאוקס

Wave Bull
3 years ago

צפרירוס – כאוהד שרוף אל אוהד שרוף: תהליך ההשלמה קשה אבל נחוץ. גירדנו בשנה שעברה אליפות עם לברון ואיי-די, וזה כנראה יהיה המקסימום שנקבל. כשאני מסתכל על הקליפס השנואים בה כל זב ומצורע משחיל שלשה, ואצלנו קארוסו, ווס, מרקיף וקוז משליכים קלינגים, אני מתחיל לחשוש מהדחה כבר בסיבוב הראשון (שלא לדבר על הפליי אין). דראמונד באסט, שרודר חובב קורונה, איי-די גרופי במישרה מלאה ולברון זה כבר לא מה שהיה פעם. נכנע לגיל ולתרגיל. שלא לדבר על הקליעה המזוויעה מהעונשין כקבוצה. לא חושב שהלייקרס יצליחו להיכנס לפלייאוף מוד השנה ובעונה הבאה חצי קבוצה פרי איג׳נטס עם תקרת שכר חסומה. חוזר להתפנן על הימים הקסומים של קובי+פאו בסוף העשור הקודם ומתחיל להתכונן לעוד עשור של בצורת. מה שבטוח – הסלטיקס לא יעברו אותנו במספר האליפויות, זה בטוח. נחמה פורתא

מנחם לס
Admin
3 years ago

מי יותר מאכזבת, הלייקרס או הסלטיקס? מי מאמן יותר חלש אופיוחסר תושיה, פרנק ווגל או בראד סטיבנס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

סטיבנס לוקח בגדול.
אין לו כבוד אצל המאמנים, הוא הלפלף שכולם מכפכפים.
פוגל לפחות הפך את הלייקרס לקבוצת ההגנה.

Avik
Avik
3 years ago

תודה צפריר
הלוואי והיה ניתן להגיע לווגל ובאמת לתת לו את המכתב…

צריך עם כל הכבוד לכוכבים לתת להם לשחק בעמדות שהקבוצה צריכה ולא העמדות שהן מעדיפים

ירון, החלום
ירון, החלום
3 years ago

בס"ד
תודה רבה, הלייקרס בהחלט מדאיגים.
כשלברון לא משחק, שרודר סופר חשוב.
היעדרות של שניהם הרסנית.